بزنس مین کیسے بنیں؟کامیابی مکمل بزنس مین

 نوکری کرنا ہر کوئی چاہتا ہے لیکن بزنس مین بن کر بہت کم لوگ اپنی ترقی کے ساتھ ساتھ دوسروں کو ملازمت کے مواقع اور ان کی ترقی کے بارے میں سوچتے ہیں۔ لوگ سمجھتے ہیں کہ بزنس مین بننے کے لیے بہت سارے پیسے درکار ہوتے ہیں اور اس میں بہت سے خطرات ہوتے ہیں۔ ہر شعبے میں خطرہ ہے، نوکری چھوٹنے کا خطرہ ہے۔ اگر آپ بزنس مین بننا چاہتے ہیں اور دوسروں کو بھی آپ کے ساتھ قدم سے قدم ملا کر چلنے کا موقع دینا چاہتے ہیں تو آئیے ہمیں بزنس مین بننے کا طریقہ بتائیں۔

کامیاب تاجر اپنی ملازمت سے محبت کرتا ہے۔

اسے سادہ لفظوں میں کہوں، "اگر آپ کو اپنا کام پسند نہیں ہے، تو یہ نہ کریں"، ہر بڑا تاجر ایک ہی بات کہتا ہے۔

ایک تاجر اپنا زیادہ تر وقت اپنے کاروبار میں صرف کرتا ہے، اگر اسے اپنا کام پسند نہیں تو وہ جلد ہی اپنے کاروبار سے بور ہو کر اسے چھوڑ دیتا ہے۔

اگر کسی تاجر کو اپنا کام پسند نہیں ہے تو وہ کام کے وقت تناؤ اور تھکاوٹ محسوس کرے گا۔

آپ نے کبھی کسی تاجر کو تھکا ہوا نہیں دیکھا ہوگا، اس کے چہرے پر ہمیشہ ایک حوصلہ نظر آتا ہے۔

 ایک کامیاب بزنس مین کے چہرے پر ہلکی سی مسکراہٹ ہوتی ہے جب کوئی اس سے پوچھتا ہے کہ وہ کیا کرتا ہے اور یہ جذبہ ہے۔

ناکامی سے کبھی مایوس نہ ہوں۔

یقین کریں کہ ناکامی دل اور دماغ پر اثر ڈالتی ہے، لیکن انہیں آپ پر حاوی نہ ہونے دیں اور اگلی بار زیادہ کوشش کریں۔ ناکامی سے مایوس ہو کر بیٹھو گے تو کامیابی کیسے ملے گی؟ ایسے میں اپنی غلطیوں اور کوتاہیوں کی نشاندہی کریں اور ان پر کام کریں۔

کامیابی اور ناکامی محنت کے سکے کے دو رخ ہیں۔ یہ دونوں ظاہر کرتے ہیں کہ ہم نے کوشش کی ہے۔ ناکامی بیٹھ کر بھی نہیں ملتی اور اگر مل جائے تو پچھتاوا نہیں ہوتا۔ کامیابی کے لیے ناکامی بہت ضروری ہے، اسے کبھی بھی کامیابی کا الٹ مت سمجھو، جس طرح رات اور دن ایک دوسرے کے تکمیلی ہوتے ہیں۔ ہارنا اور ناکام ہونا دو الگ چیزیں ہیں۔

صحیح کاروبار کا انتخاب

کبھی بھی دوسرے کے کاروبار کو دیکھ کر اپنا کاروبار شروع نہ کریں۔ اپنی دلچسپی کے مطابق کاروبار شروع کریں۔ ضروری نہیں کہ آپ کاروبار بھی اسے دیکھ کر شروع کر رہے ہوں، یہ آپ کے لیے بھی کامیاب ہونا چاہیے۔

آپ کو اپنے کاروبار کا انتخاب اپنی دلچسپی کی بنیاد پر کرنا چاہیے، اس کے علاوہ اور بھی بہت سے پہلو ہیں جو آپ کے لیے صحیح کاروبار کے انتخاب میں مدد کر سکتے ہیں۔

آپ جو بھی کاروبار شروع کرنے جا رہے ہیں، پہلے اس بارے میں تحقیق کریں کہ آیا وہ کاروبار آپ کے علاقے سے متعلق ہے یا نہیں۔ کیا گاہک اس علاقے میں آپ کی مصنوعات یا خدمات چاہتے ہیں جہاں آپ رہتے ہیں؟ آپ کو یہ بھی دیکھنا ہوگا کہ آپ کے حریف کون ہیں۔

کیا لوگ آسانی سے اس جگہ تک پہنچ سکتے ہیں جہاں آپ اپنا کاروبار شروع کر رہے ہیں؟ آپ دیکھیں تو معلوم ہوگا کہ بازار کا رقبہ وہاں ہے اگر آپ اپنا کاروبار کرتے ہیں۔

ڈرنا ہوگا

ہر کوئی خوف محسوس کرتا ہے۔ لیکن جو لوگ خوف کا سامنا کرتے ہیں اور اس سے نکلنے کے طریقے جانتے ہیں، وہی اچھے اور کامیاب تاجر بن سکتے ہیں۔ کیونکہ کاروبار میں بہت سے اتار چڑھاؤ آتے ہیں۔ ایسے میں کاروبار کی ترقی کے لیے کچھ نیا کرنے کی کوشش کرتے ہوئے یا مارکیٹ میں ہونے والی تبدیلیوں کی وجہ سے ناکامی کا منہ دیکھنا پڑتا ہے اور رسک فیکٹر بھی کئی بار حاوی ہو جاتا ہے۔ ایسی حالت میں اگر آپ گھبرا جاتے ہیں تو سمجھ لیں کہ آپ کے کاروبار کی ترقی وہیں رک گئی ہے۔ جب کہ اگر آپ ناکامی کو قبول کرتے ہیں اور خطرے کو سنبھالتے ہیں اور مزید حکمت عملی بناتے ہیں تو آپ بہت جلد کامیاب ہو جائیں گے۔

Post a Comment

0 Comments