فیس بک سے پیسے کمائیں

  فیس بک کا بزنس ماڈل اپنے ٹولز اور سروسز کو زیادہ تر اربوں صارفین کو مفت میں پیش کرنے اور پھر کاروبار کو فیس بک کے صارفین کو اشتہارات دکھانے کی اجازت دے کر پیسہ کمانے پر مبنی ہے۔ مشتہرین فیس بک کو وہ قیمت ادا کرتے ہیں جو طلب اور رسد کی بنیاد پر نیلامی میں طے کی جاتی ہے۔

اس کا مطلب ہے کہ جو لوگ فیس بک کی خدمات استعمال کرتے ہیں (صارفین) وہ نہیں ہیں جو فیس بک کو اس کے لیے ادائیگی کرتے ہیں۔ حقیقی گاہک بنیادی طور پر چھوٹے کاروبار ہیں جو فیس بک کے ایپس کے خاندان میں سے کچھ پر اشتہار دیتے ہیں۔ چھوٹے کاروباروں پر فیس بک کی توجہ فیس بک کی حکمت عملی کا اور بھی واضح حصہ بن گئی کیونکہ اس نے اپنے ای کامرس ٹولز کا پہلا ورژن متعارف کرایا جسے فیس بک شاپس کہا جاتا ہے۔


اسی طرح کے کاروباری ماڈل کے ساتھ فیس بک پہلا یا آخری کاروبار نہیں ہے۔ پھر بھی، فیس بک ایک بہترین مثال ہے کہ یہ کاروباری ماڈل مسائل کے بغیر نہیں ہے جب صارفین اور صارفین (مشتہر کنندگان) کے مفادات ایک دوسرے میں نہ ہوں۔

کئی سالوں کے دوران، فیس بک کے بانی، سی ای او، اور ایک شخص میں شیئر ہولڈر کو کنٹرول کرنے والے مارک زکربرگ نے جارحانہ انداز میں فیس بک کو اپنے کالج کے چھاترالی کمرے میں قائم ایک چھوٹے سے پروجیکٹ سے سوشل میڈیا کی بڑی کمپنی میں تبدیل کیا۔

تاہم، وہی جارحانہ انداز جس نے فیس بک کو سب سے اوپر پہنچایا، اس کے کاروباری ماڈل میں موروثی مسائل کے ساتھ مل کر، یہ بھی ایک وجہ معلوم ہوتی ہے کہ فیس بک کی کامیابی کو بہت ساری شرمناک رازداری اور سیکیورٹی کی خلاف ورزیوں سے داغدار کیا گیا ہے۔

سوشل میڈیا متاثر کن

اگر آپ کو لوگوں کو بعد میں جاننے اور پہلے دوستی کی درخواستیں بھیجنے کی عادت ہے، تو یہ وہ جگہ ہے جہاں آپ کی مہارت کام آسکتی ہے۔ کمپنیاں اپنی مصنوعات کی تشہیر کے لیے ہمیشہ سوشل میڈیا پر اثر انداز ہونے والوں کی تلاش میں رہتی ہیں۔ آپ اپنے فیس بک پیج یا پروفائل پر کسی پروڈکٹ کی تشہیر کر سکتے ہیں اور اس کے لیے ادائیگی کر سکتے ہیں۔ ظاہر ہے، آپ کا دوست حلقہ جتنا بڑا ہوگا، اتنا ہی بہتر ہے۔


لائکس اور شیئرز بیچیں۔

جی ہاں، آپ نے صحیح سنا؛ آپ اپنے لائکس اور شیئرز کے ساتھ اپنے تازہ ترین چاہنے والوں کو متاثر کرنے کے علاوہ اور بھی بہت کچھ کر سکتے ہیں۔ کسی پروڈکٹ کی ساکھ بڑھانے کی کوشش میں، کاروبار مستند Facebook پروفائلز سے 'لائکس اور شیئرز' خریدتے ہیں۔ منطق یہ ہے کہ لائیکس اور شیئرز کی ایک بڑی تعداد والا فیس بک پیج خریداروں میں کسی برانڈ کے بارے میں زیادہ اعتماد پیدا کرتا ہے۔

اگرچہ یہ صرف ایک چھوٹی سی فہرست ہے، اس کے علاوہ اور بھی بہت سے طریقے ہیں جن سے آپ فیس بک کے ذریعے پیسے کما سکتے ہیں۔ اس سے بھی بہتر یہ ہے کہ ہر ایک کے لیے کچھ نہ کچھ ہے۔ جیسے جیسے لوگوں کے درمیان ڈیجیٹل تقسیم بند ہو رہی ہے، یہ صرف وقت کی بات ہے اس سے پہلے کہ Facebook ہماری زندگی کا ایک بڑا حصہ بن جائے۔ لہذا، لوگوں کو مواقع سے فائدہ اٹھانا چاہئے جب کہ ابھی بھی وقت باقی ہے بجائے اس کے کہ چھوڑ دیا جائے کیونکہ ویب پر مزید پیشگی اختیارات موجود ہیں۔

Post a Comment

0 Comments